Citroën nu poate ignora numărul tot mai mare de amatori ai modelelor ce funcționează pe GPL. Considerate alternativa mai economică la motoarele pe benzină, versiunile pe gaz petrolier lichefiat se bucură de o popularitate ridicată printre clienții vest-europeni. Producătorul din Hexagon oferă în prezent astfel de exemplare cu alimentare duală benzină/GPL.
Modelele DS3 și C3 Picasso beneficiază de instalații GPL ce se montează din fabrică și sunt concepute să ofere siguranță maximă în exploatare.
Versiunile pe gaz petrolier lichefiat sunt oferite doar în combinație cu propulsorul VTi de 95 cai putere.
Pentru a proteja și prelungi viața motorului, modelele cu sistem de alimentare pe GPL pornesc întotdeauna pe benzină. După ce unitatea pe benzină atinge parametrii optimi de utilizare, un mecanism automat decuplează imediat alimentarea pe benzină, pentru ca în cilindri să ajungă acum gazul petrolier lichefiat.
La rândul său, șoferul are posibilitatea de a face aceeași operațiune prin apăsarea unui buton aflat pe bord.
Ambele sunt echipate cu două rezervoare de combustibil, unul pe benzină de 50 litri și celălalt pentru GPL ce are o capacitate de 33 de litri. Acesta din urmă este fixat în zona roatei de rezervă. Astfel, compartimentul pentru bagaje își păstrează volumul standard.