Citroën oferă o gamă variată de motoare și transmisii pentru exponenții segmentului compact. Modelul premium DS4 poate fi apreciat nu doar pentru aspectul său exterior sau calitatea interioară, ci și pentru propulsoarele cu consum redus. Crossoverul francez poate fi dotat cu transmie manulă cu 6 trepte sau automată cu același număr de rapoarte.
Acestea pot fi cuplate, de exemplu, unitatea HDI 115 ce se multumește cu mai puțin de 5 litri la 100 de km.
Până acum motorizarea diesel este disponibilă doar cu o cutie robotizată ESG cu 6 rapoarte.
Transmisia manuală se regăsește atât pe motorizarea de 115 CP cât și varianta economică e-HDI, ce dispune de același număr de cai putere. Citroen DS4 HDI/ e-HDI 115 poate fi comandat doar pe liniile de echipare Chic și So Chic.
Variantele cu cutie manuală sunt cu aproape 1.000 de euro mai ieftine decât modelele dotate cu cutia ESG, aceastea din urmă având avantajul unui consum mai mic.
Potrivit datelor oficiale publicate de producătorul francez propulsorul turbodiesel cu patru cilindri combinat cu transmisia manuală cu 6 trepte promite să utilizeze 4,7 litri la 100 km, în timp ce cutia automată cuplată la unitatea HDI 115 se mulțumește în medie doar cu 4,2 litri.