Land Rover aduce pe piața europeană ultima evoluție a modelului de succes Evoque. Versiunea restilizată este disponibilă pe toate piețele europene la prețuri apropiate vechiului model. Ca și până acum sunt disponibile două versiuni de caroserie cu 3 și 5 uși, prima fiind mai scumpă cu 1.000 de euro decât modelul care oferă două intrări pe laterala mașinii.
Printre noutățile cele mai importante se numără transmisia automată cu 9 trepte, sistemul inteligent de tracțiune integrală Active Driveline și sistemul de asistență la parcare.
Evoque Facelift este echipat și cu un nou sistem de tracțiune integrală botezat" Active Driveline ". Oferit doar opțional, sistemul utilizează un cuplaj de tip Haldex cu un timp de răspuns de 300 de milisecunde. Cuplul motor este furnizat preponderent axei față, iar atunci când suprafața de rulare este mai puțin aderentă, cuplajul inteligent distribuie o parte din forța motorului și spre puntea spate.
Modelul este echipat și cu dispozitive care citesc semnele de circulație și tehnologie " Wade Sensig ", un sistem care folosește senzorii de pe oglindă pentru a anunța șoferul despre nivelul apei la trecerea printr-un vad.
Gama de motoare rămâne neschimbată. Clienții europeni pot alege între versiunile diesel de 2,2 litri ce produc 150 și 190 de cai putere sau benzinarul de 2.0 litri ce dezvoltă 240 de cai putere.
Rival cu Audi Q3, BMW X1 și Mercedes GLK, modelul britanic dispune de modificări minore la partea de design exterior și interior, restilizarea fiind concentrată pe partea mecanică și tehnică.
Noua cutie automată cu 9 trepte este produsă de specialiștii germani de la ZF și este disponibilă opțional pe versiunile diesel și standard pe modelul cu motor pe benzină.