Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
 
vineri, 20 dec 2013 - Anul XVIII, nr. 297 (5504)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9775 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3845 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Claudia Schiffer este noul ambasador al mărcii Opel

Opel are un nou ambasador pe parte de imagine. Claudia Schiffer va fi prezentă începând din 2014 în toate campaniile de promovare a mărcii germane. A apărut în paginile a peste 1000 de reviste şi este considerată una dintre cele mai frumoase femei din lume. Capacitatea ei de a se adresa unei audienţe globale i-a asigurat o carieră de succes ce se întinde pe mai mult de 25 de ani. Este ambasador UNICEF şi o vedetă internaţională incontestabilă.

Originară din Renania, intră acum în următorul său rol ca imaginea germană a Opel în Europa.

Va fi atracţia principală a noii campanii „It’s a German” care va avea deja premiera la posturile TV europene în ianuarie, cu excepţia Germaniei şi Marii Britanii.

"Am filmat prima reclamă la jumătatea lunii decembrie, la Barcelona. Noile modele Opel se remarcă prin inginerie germană, dar şi prin inovaţie şi practicitate. Meriva, cu uşile din spate cu deschidere inversă este unic şi exclusiv Opel. Este fantastic pentru familii precum este a mea.", susține Schiffer.

Claudia Schiffer ilustrează cu farmec conceptul Opel „Made in Germany” în mai multe povestiri mici, reuşite şi foarte emoţionante. Unicitatea modelelor Opel, create cu arta ingineriei germane şi cu concepte inteligente pentru uşi, precum cele etalate de Meriva şi cu tehnologia tracţiunii integrale performante precum cea disponibilă pe modelul Mokka reprezintă o temă foarte importantă a campaniei TV.

La finalul fiecărei reclame, Claudia Schiffer rosteşte sloganul captivant: „It’s a German”.

Tina Müller, Director de Marketing Opel spune cu mult entuziasm: „Campania transmite acele valori germane moderne care au fost apreciate şi la nivel internaţional. Opel este recunoscut pentru arta desăvârşită a ingineriei germane, un design emoţional şi un raport preţ/valoare imbatabil. În Claudia Schiffer am câştigat o vedetă nemţească de talie internaţională care se identifică perfect cu marca.”

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Claudia Schiffer este noul ambasador al mărcii Opel.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 812 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Claudia Schiffer este noul ambasador al mărcii Opel0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei