Mercedes se laudă cu propria divizie de vehicule de performanță. AMG a creat de-a lungul timpului mașini puternice, unele devenite repere în timp pentru cei care pășeau în lumea bolizilor. Un nume de referință este și C 63 AMG, disponibil în versiunile limuzină, coupe și break.
Pentru partea de motorizare, inginerii AMG au adus câteva optimizări fără ca puterea propulsorului V8 să crească.
Deși parametrii tehnici și curba de cuplu sunt practic identice cu vechiul model, consumul este cel care a suferit modificări.
Noul C 63 AMG este mai eficient și consumă cu 1,4 litri mai puțin decât modelul anterior, adică 12,0 litri/100 km în cazul sedanului și 12,3 litri/100 km pentru versiunea break.
Sub capotă se află același agregat atmosferic de 6,2 litri, ce generează 457 de cai putere la 6.800 de rotații pe minut. Vârful de cuplu se atinge la 5.000 rpm, atunci când la roțile motoare spate ajung fix 600 Nm. Potrivit datelor oficiale, sportivul model poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde.
La fel ca majoritatea mașinilor sportive elaborate de AMG și versiunea de top C-Klasse este disponibilă doar cu o transmisie automată cu 7 trepte, denumită "AMG SPEEDSHIFT MCT 7".
Designul interior variază considerabil faţă de modelul 2007. Ecranul de navigaţie, tabloul de bord, şi materialele pentru tapițerie aduc o atmosferă proaspătă habitaclului, la fel ca și volanul ce este aplatizat în partea de jos. Scaunele, reglabile electric, sunt tapiţate ca standard cu două tipuri de piele "Arctico" şi "Dinamica".
Ca și aspect, modelul preia ingredientele modelului comun C-Klasse, adică noile blocuri optice față cu sistem LED, noul spoiler frontal cu prize de aer bine dimensionate, bara de protecție spate și grilă motor revizuită, fusta față decorate în negru "high-gloss".