Reanult își actualizează gama de monovolume pentru Europa. Popularul Scénic beneficiază de câteva retușuri și noutăți tehnice care îl ajută să se mențină proaspăt până la viitoarea generație, plănuită să apară peste doi ani. De la lansarea sa în 1996 și până în prezent, Renault a vândut peste 4,3 milioane de modele din gama monovolumului Scénic.
Partea frontală a primit cele mai multe modificări, de la blocurile optice, la spoiler, la priza de aer cu un contur elegant.
Interiorul primește noi materiale și dotări care încearcă să fie pe gustul unui segment de clienți tot mai selectiv. Preluat de la noile Clio și Captur, sistemul R-Link își face apariția și pe minivanul francez. Acesta include un sistem de navigație cu ecran tactil.
Ca și până acum, gama Scénic este prezentă în două versiuni: cu 5 și 7 locuri. La acestea se adaugă o variantă nouă, denumită XMOD, și care se dorește a fi un rival pentru Volkswagen Cross Touran. Modelul este bazat pe exemplarul cu 5 locuri și dispune la exterior de bosaje din plastic ce acoperă jumătatea inferioară a caroseriei.
Pe versiunea de 7 locuri, denumită Grand Scenic, debutează un nou motor pe benzină: Energy Tce, care produce 131 cai putere. Unitatea oferă un consum mediu de 6,4 litri la 100 km. Gama de motoare este completată de unitatea pe benzină de 115 și versiunile diesel de 95, 110, 130 și 150 cai putere.
Scénic Facelift, model ce rivalizează cu Ford C-MAX, Kia Carens și Mazda 5