Opel și-a perfecţioneze vârful de lance al companiei, Insignia, care a înregistrat un succes răsunător. Marca germană a introdus în oferta de motoare diesel o variantă BiTurbo dinamică, despre care se spune că este extrem de eficientă. Unitatea de propulsie CDTI de 2 litri dezvoltă o putere de 195 CP şi generează un cuplu de 400 Nm, iar consumul de carburant începe de la 4,9 litri la 100 de kilometri.
Insignia BiTurbo este disponibil în toate variantele de caroserie și unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce priveşte consumul de carburant.
Elementul principal al motorului common rail cu patru cilindri este sistemul cu două turbocompresoare secvenţiale şi două stadii de supraalimentare. Până în prezent, această tehnologie se regăsea exclusiv la câteva mărci mai scumpe.
Din acest an există mai multe inovaţii în gama de modele Opel Insignia.
Fiecare variantă cu tracţiune integrală poate fi comandată cu un şasiu SuperSport prevăzut cu suspensie faţă cu braţe de înaltă performanţă (HiPerStrut), preluată de la modelul Insignia OPC (Opel Performance Center). Acest fapt conferă dinamicii de conducere un caracter şi mai incisiv.
Propulsorul 2.0 BiTurbo CDTI cu o putere de 195 CP şi un cuplu de 400 Nm este proiectat pentru a furniza o performanţă fluidă în momentul accelerării. Insignia BiTurbo demarează de la 0 la 100 km/h în doar 8,7 secunde şi atinge o viteză maximă de 230 km/h.
Toate variantele cu transmisie manuală sunt echipate cu sistemul Start/Stop, modelul Insignia devenind astfel unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce priveşte consumul de carburant.
Cumpărătorii au posibilitatea de a combina noua motorizare cu tracţiunea pe puntea faţă sau tracţiunea integrală (AWD).