Nissan și-a scris numele pe pagina de aur a clasei de vehicule sportive. Tehnologiile și propulsorul modelului GT-R reprezintă formula de succes în segmentul mașinilor de performanță unde mașina japoneză este cotată printre cele mai bune. Din dorința de a-l face și mai bun s-au adus unele îmbunătățiri estetice și mecanice.
În primul rând, inginerii s-au aplecat asupra componentelor care pot juca un rol important în aerodinamica mașinii.
Spoilerul față beneficiază de câteva retușuri în timp ce grila motor afișează un aspect mai dinamic. Capota, ce prezintă un desen cu nervuri trasate ceva mai agresiv și două fante de aer în partea superioară, va masca o motorizare V6 de 3,5 litri optimizată pentru un plus de performanță.
Eșapamentul cromat cu două țevi rotunde pe fiecare parte este păstrat în meniu, în schimb Nissan livrează un nou set de jante din aliaj care vin să întregească imaginea de ansamblu a sportivului coupe.
Propulsorul dezvoltă acum 560 de cai putere la 6.400 rpm, cu 50 mai mult decât în trecut.
Sportivul coupe de la Nissan poate atinge o viteză maximă de 325 km/h și oferă un consum mediu de 12 litri la 100 km parcurși.
GT-R Facelift aduce în partea posterioară un deflector cu forme mai proeminente care dispune acum și de o lampă stop.
Grila de tip fagure este înlocuită cu trei lamele, fluidizarea curenților de aer fiind astfel mai precisă. Spoilerul posterior este redesenat, noul eleron reușind o apăsare aerodinamică cu 10% mai bună decât la modelul actual.