Nissan a spart tiparele cu micul și agilul Juke. Cu peste 150.000 de clienți la activ, cel mai mic SUV de pe piața europeană apare într-o versiune de performanță. Botezat Juke-R, modelul se vrea un produs unic și foarte performant.
Mai mult decât atât acesta își propune să devină unul din cele mai rapide crossovere din lume.
“Juke se pretează perfect la un derivat sportiv, iar Juke-R explorează acest teritoriu. Reunește două dintre cele mai incitante mașini din gama noastră şi subliniază inovaţia tehnologică Nissan. Acest automobil dinamic va genera o experienţă de şofat dinamică pe care o inoculăm pe toate mașinile noastre”.
Micul Juke a suferit schimbări radicale la partea de propulsie și suspensie, iar caroseria beneficiază de ranforsări suplimentare.
Puterea motorului de peste 500 CP, este furnizată de același motor care pune în mișcare supercarul GT-R.
Exteriorul se remarcă prin kitul aerodinamic pentru caroserie și jantele forjate de 20 inch realizate dintr-un aliaj special. Habitaclul este supus unei transformări la fel de puternice.
La interior Juke-R îmbină cu finețe elementele tipice ale unui crossover cu cele ale unui supercar. Tabloul de bord a fost transformat pentru a potrivi dimensiunile cadranelor și afișajelor personalizabile de 7 inch preluate de pe GT-R.
Puține detalii, printre care consola centrală cu forma sa de rezervor de combustibil al unei motociclete, și-au păstrat aspectul. Barele de protecție, scaunele sportive cu centuri cu 5 puncte de prindere sunt alte câteva componente care aduc Juke-R foarte aproape de lumea mașinilor de competiție.