Dacia are formula potrivită pentru succes. Dacă până acum prețul era cel dicta performanțele, începând cu noile generații Logan/Sandero, designul și saltul calitativ pun și ele umărul la creșterea mărcii românești pe piețele externe. Rezultatele se văd de la lună la lună.
Pe piața franceză a mașinilor de talie mică, Dacia Sandero aspiră la unul din primele trei locuri în clasamentul de vânzări. Vânzările merg bine pentru mașina românească și este posibil ca în următoarele luni să ajungă mai aproape de vârful topului.
Sandero nu a ajuns încă pe podiumul segmentului subcompact în Franța, cea mai importantă piață de export pentru Dacia, și nici nu îndrăznește să viseze la primul loc în clasamentul de vânzări, așa cum s-a întâmplat la începutul anului curent în Spania. Cu toate acestea, modelul asamblat la Mioveni s-a remarcat luna trecută printr-o altă performanță.
Bătălia cu granzii clasei B din Europa a fost ”tranșată” în favoarea Daciei Sandero, care a reușit să țină în spate două din cele mai bine vândute automobile pe Bătrânul Continent.
Ascensiunea modelelor Volkswagen Polo și Ford Fiesta s-a oprit până pe locurile 5 și 6, în timp ce rivalul din Carpați ocupă locul 4.
Pe aceeași listă a numelor sonore, Dacia Sandero a reușit o clasare în fața modelelor Opel Corsa, Toyota Yaris și Citroën DS3.