Maybach va rămâne cea mai amară experiență trăită grupul Daimler. Producătorul a încercat din răsputeri să țină pasul cu mărcile consacrate Bentley și Rolls-Royce, care s-au dovedit mult prea puternice și influente pe sectorul de lux. Răbdarea oficialilor s-a terminat odată cu pornirea numărătorii inverse.
Nu mai este un secret faptul că Daimler va trage pe linie moartă brandul de lux începând din 2013. Decizia de a renunța la singura marcă de lux are un argument foarte solid: Maybach pierde în medie 300.000 de euro la fiecare model.
Vânzările extrem de slabe plasează limuzinele Maybach în coada topului celor mai puțin rentabile mașini din industria auto.
La 7 ani de la reactivarea brandului, Maybach nu a reușit în nici un moment să revină la strălucirea și faima din perioada interbelică. Daimler – grupul auto care mai deține mărcile Mercedes și Smart, a pompat nu mai puțin de 1 miliard de euro în revitalizarea mărcii de lux. În tot acest timp doar 3.000 de exemplare din gama de numai două modele au fost vândute în întreaga lume.
Eșecul poate fi pus pe seama nu numai a prețului foarte mare, ci și a lipsei de personalitate a mașinilor Maybach. Mai mult decât atât, tehnologiile și propulsoarele utilizate erau depășite moral încă de la debutul precedentei serii S-Klasse în 2005.
Redesenate după formele limuzinelor S-Klasse lansate în 1999, luxoasele creații născute la Sttutgart n-au avut nici o șansă în fața unor Bentley Arnage sau Rolls-Royce Phantom în ciuda standardelor foarte ridicate de calitate pe care 57S și 62S le-au afișat până acum.
Un produs aparte rămâne versiunea Landaulet ajunsă la doar câțiva clienți putrezi de bogați, care și-au permis luxul unui model pe cât de exclusivist pe atât de scump.