Citroën a câștigat peste 250.000 de noi clienți prin lansarea gamei premium DS. Succesul i-a încurajat pe francezi să dezvolte pas cu pas proiecte care s-au bucurat de aprecierea publicului european. Portofoliul de trei modele va fi extins cu cel puțin două noi apariții până în 2016, una dintre acestea fiind DS6.
Ambele sunt menite să atragă clienții modelelor scumpe germane.
Bazat pe o platformă complet nouă, DS6 va fi o limuzină de talie medie ce va încerca să surprindă prin design, calitate și bineînțeles prin preț.
Viitorul model Citroën va avea ca țintă limuzinele premium Audi A6 și BMW Seria 5.
DS6 va ocupa locul gol lăsat de vârful de gamă C6, devenind noua navă amiral Citroën. Sedanul va putea îngloba un motor electric și o transmisie automată.
Raportat la viitorii săi rivali DS6 va avea ca principale arme designul inovativ, prețul și tehnologia hibridă diesel.