Hyundai își va împrospăta în curând oferta pe sectorul mașinilor de mici dimensiuni. La patru ani de la debut, i20 își actualizează linia exterioară în paralel cu optimizarea consumului motoarelor și adoptarea unor noi materiale la interior. Grila este subțiată și alungită pentru a face loc noii prize centrale de aer găzduită de un spoiler cu forme dinamice.
Proiectoarele sunt noi și primesc, în funcție de versiunea de echipare, lumini LED și ornamente din crom. Farurile sunt învelite într-un design complet nou care și sunt inspirate din linia blocurilor optice de la i30 și i40.
Partea de propulsie este alcătuită din patru motorizări. Gama versiunilor pe benzină va fi deschisă de o unitate de 1.2 litri ce dezvoltă 86 de cai putere și o viteză maximă de 168 km/h. În ofertă se mai află un propulsor de 1.4 litri ce generează 100 de cai putere și o viteză de vârf de 181 km/h.
Hyundai anunță un consum mediu de 4,9 litri la 100 km pentru unitatea de 1.2 litri, în timp ce propulsorul de 1.4 litri promite să se mulțumească doar cu 5,2 litri la 100 km parcurși.
Oferta micului i20 include și un turbodiesel de 1.1 litri cu tehnologiile Blue Drive și start/stop ce asigură un consum mediu de 3,2 litri la 100 km. Motorul dispune de trei cilindri și injecție directă de combustibil și produce 75 de cai putere. O versiune pe motorină mai dinamică, dar aproape la fel de economică este motorizarea 1.4 CRDI ce va consuma sub 4 litri la 100 km. Unitatea dezvoltă 90 de cai putere, un cuplu maxim de 220 Nm, și o viteză de top de 174 km/h.
Hyundai introduce și o nouă transmisie cu 6 trepte, o cutie manuală ce intră în echiparea propulsoarelor diesel de 75 și 90 CP, cât și pe benzinarul de 100 de cai putere.
Compartimentul bagajelor oferă standard 295 de litri. Versiunea europeană este fabricată la uzina Izmit din Turcia, iar Hyundai anticipează deja succesul acestui vehicul de oraș prin creșterea producției anuale la 120.000 de unități.