Chevrolet introduce pe piața românească un nou model de oraș. Este un SUV urban modern, versatil, uşor de manevrat şi în acelaşi timp eficient din punct de vedere al consumului de carburant. Botezat Trax acesta se adresează cumpărătorilor care au alimentat în ultimii ani creşterea semnificativă din segmentul B.
Noul Chevrolet Trax costă în România de la 15.500 euro cu TVA, fiind echipat generos chiar şi în varianta de bază.
Noul SUV de mici dimensiuni a primit punctajul maxim de cinci stele din partea organizaţiei independente European New Car Assessment Program. În ciuda evaluării modelului Trax conform noilor protocoale mai riguroase ale Euro NCAP din 2013, acesta s-a dovedit a fi unul dintre cele mai sigure autovehicule din segmentul său.
Acesta este echipat cu o gamă largă de sisteme moderne de control al şasiului, printre care se numără asistenţa la pornirea în rampă şi sistemul de control la deplasarea în pantă. Cele şase airbaguri, centurile de siguranţă cu prindere în trei puncte pentru toate cele cinci locuri, sistemele de ancorare ISOFIX pentru scaunele de siguranţă pentru copii şi pedalierul retractabil sunt, de asemenea, funcţii standard de siguranţă la bordul modelului Trax.
Emanând forţă şi dinamism, Trax reprezintă cea mai nouă expresie a limbajului de design Chevrolet.
Elementele cheie care definesc aspectul exterior al modelului Trax sunt grila dublă a radiatorului, cu legendarul papion Chevrolet, pasajele roţilor pronunţate, aripile spate atletice şi o linie dinamică a acoperişului care se întinde înspre spoilerul integrat.
Interiorul este caracterizat de linii fluide, elemente moderne de design şi organizarea de excepţie a habitaclului.
Gama de motoare va include o unitate turbo pe benzină de 1,4 l, un motor pe benzină de 1,6 l şi un motor turbo diesel de 1,7 l. Atât motorul turbo diesel de 1,7 l, cât şi cel turbo pe benzină de 1,4 l vor fi disponibile şi cu o transmisie automată cu şase trepte de viteză.
Motorul turbo diesel este cel mai economic dintre cele trei şi consumă 4,5 l/100 km cu o transmisie manuală (tracţiune pe puntea faţă), în timp ce consumul motorului turbo de 1,4 l cu transmisie manuală va avea o valoare medie de 6,5 l. Emisiile de CO2 sunt de 120 şi respectiv 149 g/km.