Citroën și-a îndreptat de curând atenția asupra singurului său vehicul electric. La trei ani de la lansarea pe piața europeană, C-Zero primește mici îmbunătățiri la doar câteva capitole. Motorul de 67 de cai putere dezvoltă acum un cuplu maxim de 196 Nm, cu 16 Nm mai mult decât la modelul anterior.
Inginerii au redus numărul celulelor prezente în acumulatorii de energie de la 88 la 80.
Prin urmare, noua baterie care alimentează sistemul de propulsie este mai ușoară cu 55 kg, maşina cântărind acum 1.140 de kilograme. Pentru a reduce timpul de încărcare, Citroën pune la dispoziție și o tehnologie evoluată care, printre altele, promite să recunoască tipul de priză utilizat la care se va conecta cablul.
În funcție de aceasta, perioada necesară alimentării la priză poate varia de la 6 ore la 11 ore.
Din păcate, ajustările aduse mașinii electrice nu au ca efect și creșterea performanței în materie de autonomie. Distanța pe care Citroën C-Zero o poate acoperi cu bateriile încărcate la maximum rămâne la fel ca înainte, adică aproximativ 150 kilometri. De asemenea, performanțele dinamice sunt neschimbate. Citadina cu zero emisii poate accelera de la 0 la 100 km/h în 15 secunde și atinge o viteză maximă de 130 km/h.