Lexus a făcut din tehnologia hibridă un instrument al succesului. La șapte ani de la lansarea primului hibrid pe piața europeană, marca japoneză se laudă cu peste 100.000 de exemplare livrate. Vehiculul jubiliar este un model CT 200h livrat la începutul lunii decembrie unui client din Spania.
Anul trecut, peste 60% din totalul vânzărilor mărcii Lexus în Europa au reprezentat automobile cu tehnologie Lexus Hybrid Drive.
Considerată o alternativă la modelele diesel economice ale producătorilor europeni, propulsoarele benzină-electric oferă un consum îmbunătățit fără a sacrifica performanța. Tehnologia Lexus are la bază principiile apreciatului sistem Hybrid Synergy Drive dezvoltat de Toyota, aflat pe mai bine de 3,5 milioane de automobile.
Marca premium japoneză oferă o gamă completă de modele cu alimentare benzină-electrică, începând cu clasa compactă și terminând cu segmentul de lux. Sunt disponibile propulsoare cu patru, șase sau opt cilindri în configurația benzină-electric.
Primul hibrid din istoria Lexus a fost un model RX400. Lansat în anul 2004 pe piața nord-americană.
Aceasta a fost urmat de o serie întreagă de noi derivate în gama vârfului de gamă LS (LS 460h, LS 600h), a fratelui mai mic GS 450h și a sedanului compact HS 250h, ultimul disponibil exclusiv în Japonia și SUA.
Ultimul membru al familiei de modele hibride este sedanul IS, cu o versiune 300h.