General Motors alocă noi fonduri pentru dezvoltarea mărcii germane Opel. Compania americană va investi 230 de milioane de euro pentru noi facilități de testare la Centrul său european de dezvoltare de produse din Ruesselsheim și în centrul de testare din Dudenhofen. Investiția va fi executată în următorii trei-patru ani.
Informaţia vine după ce grupul auto Generl Motors a anunțat că va investi 4 miliarde de euro pentru viitoarele produse între 2013 și 2016.
Anunțul este încă un pas înainte în eforturile GM de a consolida marca sa europeană.
Investiția este un factor cheie pentru Opel în dezvoltarea de motoare de generația următoare în conformitate cu reglementările europene și globale privind normele de emisii. Investiția include, de asemenea, o nouă staţie de combustibil, laborator audio și analiza de siguranţă.
"Această investiţie semnificativă va dura zeci de ani și va asigura viitorul Centrului European de Dezvoltare de Produse", a spus președintele GM Europa, Karl-Thomas Neumann. "Dezvoltările realizate la Ruesselsheim vor viza motoare şi transmisii pentru Europa şi restul lumii. Aceasta mutare ne va da responsabilitate mondială în dezvoltarea motoarelor", a adăugat Neumann.
Noi dinamometre pentru motoare vor înlocui echipamente mai vechi, pentru a permite dezvoltarea următoarei generații de propulsoare pentru 2020 și dincolo de această dată.
Celulele de testare flexibile ce permit eficiență operațională îmbunătățită vor fi implementate. Acest laborator de ultimă generaţie va fi apoi conectat cu spaţiile GM din Pontiac și Torino.
Ca parte a investiției, centrul de testare de la Dudenhofen va primi, de asemenea, capacități noi, cu o zonă de impregnare, atelier nou şi dinamometre pentru vehicule, pentru importante teste de emisii ultra-joase. Acest echipament global comun pentru GM va permite, de asemenea, proceduri de testare similare și generarea de date comparabile.