Ford are cu ce se lăuda în materie de monovolume. Pentru clasa compactă, marca americană dispune de un model bine primit de public și presa de specialitate. C-MAX rivalizează cu Renault Scenic, Volkswagen Touran și este înzestrat cu elemente inovatoare pentru confort și siguranță.
Monovolumul compact este disponibil în versiunea cu 5 locuri, cât și în versiunea cu 7 locuri denumită Grand C-MAX.
A doua generație poartă cu sine evoluţia designului kinetic ce marchează toate modelele Ford de câţiva ani încoace.
Monovolumul construit pe baza noului Focus este disponibil cu un bagaj interesant de tehnologii, habitaclu generos și un design practic ce mizează pe dinamism.
Punctul forte este confortul generat de spațiul interior.
Ford introduce o serie întreagă de sisteme moderne care evocă progresele făcute şi în acest segment, C-MAX urmând a fi unul din cele mai avansate modele din punct de vedere tehnologic. De exemplu, în echiparea monovolumului intră noi dispozitive de securitate activă şi pasivă, alături de diverse sisteme care au rolul de a oferi o ţinută de drum precisă, confort, siguranţă la rulare şi prevenire a incidentelor.
De asemenea este oferit un sistem de parcare paralelă semi-automat şi dispozitiv de detecţie pentru eliminarea „unghiului mort” din oglinzile laterale, echipamente întâlnite mai frecvent în oferta modelelor premium.
Pe lângă acestea îşi face apariţia şi motorizarea 1.6 EcoBoost, ce funcţionează pe benzină, echipată cu injecţie directă de ultimă generaţie. Amprenta „kinetică” a designului îşi va spune din nou cuvântul, exteriorul fiind trasat de linii progresive care respectă dinamica specifică maşinilor Ford.
Silueta atletică este dublată de conturul plafonului ce ia aspectul unui coupé, în timp ce arhitectura secţiunilor faţă şi spate propun o îmbinare între sportivitate şi funcţionalitate.
Partea de motorizare include două versiuni pe benzină de 105 CP și 150 CP și trei de 115 cai putere, 140 CP și 163 CP.