Kia ne arată că se pricepe să facă automobile cu aspect modern și deopotrivă. Ultima generație Rio nu se abate de la această direcție pe care marca sud-coreeană va merge în următorii ani. Modelul asiatic de clasă B se bate cu granzii segmentului european Clio, 208, Corsa și Polo, dar are toate șansele să devină un succes, grație combinației dintre design și preț.
Confortul pasagerilor este sporit grație dimensiunilor exterioare mai mari. Portbagajul va fi mai încăpător, în cazul sedanului va avea standard 390 litri, iar versiunea hatchback 292 litri.
Pe lângă aspectul proaspăt și jovial, Rio adoptă o gamă de motoare care vor evidenția nivelul de eficiență atins.
Kia oferă un ansamblu de patru propulsoare economice de mic litraj, atât benzină cât și diesel, cu emisii scăzute de dioxid de carbon. Mai precis este vorba de unitatea diesel de 1,1 litri de 70 cai putere și o performantă unitate turbo pe benzină 1,2 GDI de 87 de cai putere, disponibilă din 2012.
La acestea se vor adăuga unitățile diesel 1,4 litri de 90 CP și benzină 1,4 litri de 109 CP.
Exteriorul se încadrează în noua linie estetică Kia, având o parte frontală dinamică, profilul frumos sculptat și un spate cu linii simple. Pentru prima oară, Rio dispune de sistem de lumini diurne, oglinzi laterale cu semnalizatoare și ornamente lucioase de culoare neagră.
Ambianța și spațiul interior ating noi coordonate. Habitaclul are un nivel de calitate asociat până acum doar mașinilor din clase superioare.