Porsche se declară până acum mulțumit de beneficiile aduse de propulsia hibridă. După utilizarea cu succes în motorsport, producătorul german este determinat să introducă tot mai multe modele cu propulsie benzină-electric. O apariție binevenită este Panamera S Hybrid, limuzina de lux germană cu cel mai mic consum din segment.
Potrivit datelor oferite de Porsche, noul Panamera Hybrid consumă în medie 6,8 litri/100 km.
Această valoare este garantată doar când mașina este echipată cu pneuri (Michelin) cu rezistenţă redusă la rulare.
Sedanul Porsche beneficiază de frâne regenerative, care stochează energia disipată la frânare pentru ca ulterior aceasta să fie folosită la alimentarea motorului electric.
Sub aspect estetic, Panamera S Hybrid nu prezintă elemente noi față de restul gamei, excepția fiind doar nuanța caroseriei și emblema care amintește de configurația propulsiei.
Trenul de rulare utilizat pe luxoasa mașină în 4 uși este similar celui folosit de Cayenne S Hybrid.
Grupul propulsor este format din unitatea benzină de 333 CP şi un motor electric de 47 CP. Acesta din urmă este alimentat de un sistem de baterii nichel-metal ce poate fi reîncărcat și de la o priză.
Autonomia în modul electric este de aproximativ 2 kilometri, iar viteza maximă la care se poate ajunge utilizând exclusiv propulsorul electric este de 85 km/h. Performanțele hibridului Porsche indică o accelerație de la 0 la 100 km/h în 6,0 secunde și o viteză maximă de 270 km/h.
Limuzina hibridă este disponibilă la un preț de bază de peste 100.000 euro.