Dacia s-a prezentat la primul salon auto al anului din Europa cu cel mai recent model de familie al său. A doua generație Logan MCV a debutat oficial la Geneva, modelul completând gama actuală formată din noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway. Potrivit datelor prezentate de producătorul român, până în prezent peste 380 000 de clienţi au cumpărat versiunea de familie Logan, din peste 40 de ţări.
Noul Logan MCV dispune de un stil exterior modern, noi detalii de design și un portbagaj mai încăpător. Volumul standard al acestuia este de 573 de litri.
Printre dotările disponibile în serie, încă de la primul nivel de echipare, se numără sistemul de control al stabilităţii ESP, direcţia asistată, airbag-urile laterale şi bancheta spate rabatabilă 1/3-2/3.
În lista echipamentelor regăsim elemente noi precum sistemul multimedia MEDIA NAV, limitatorul/regulatorul de viteză, asistenţă la parcarea cu spatele şi funcţia Eco mode.
Gama de motoare include versiuni pe benzină și diesel cu un consum îmbunătățit. Gama versiunilor pe benzină include unitățile 1.2 16v 75 și noul motor turbo cu trei cilindri TCe 90, cu un consum scăzut de combustibil, de 5 litri/ 100 km şi un nivel al emisiilor de CO2 de numai 116 g / km.
Amatorii de motoare diesel vor putea opta între două propulsoare 1.5 dCi, ce oferă 75 și 90 de cai putere. În ceea ce priveşte consumul, acesta se situează printre cele mai scăzute din segmentul său, de 3,8 l/100km.
Noua Logan MCV dispune de 5 locuri și, potrivit oficialilor Dacia, se adresează ”unor clienți aflați în căutarea unui vehicul cu o capacitate mare de încărcare, confortabil și practic, atât pentru utilizarea cotidiană cât şi pentru călătoriile lungi”.
Modelul de familie va putea fi comandat începând din al doilea trimestru 2013.
„Noul Logan MCV câștigă în dinamism, în special la nivelul lunetei spate ușor înclinate dar și prin atenția acordată liniilor laterale, al căror tratament caracteristic îl regăsim și în cazul modelelor Lodgy și Duster. Cu acest design, Noul Logan MCV afișează o imagine modernă, specifică autoturismelor, fără a sacrifica spațiul interior. Este mult spațiu și asta se vede!” explică David Durand, Director Design gama Entry.