Range Rover se află în prima etapă a erei sale moderne, specialistul mașinilor de teren adoptând schimbări profunde la nivel vizual, tehnic și ecologic. Cu modelul Evoque se vrea puntea dintre tradiție și modernitate, un model care aduce acel suflu de prospețime într-o familie respectabilă. Prin designul său modern, SUV-ul redefinește imaginea segmentului compact. Evoque este disponibil în două versiuni de caroserie, având tracțiune față cât și integrală.Versiunile de motorizare propuse de Range Rover sunt un turbodiesel de 2,2 litri, care produce 150 de cai putere – disponibil pe un model cu tracțiune față (o premieră absolută pentru marca britanică) și un altul tot de 2,2 litri, de 190 de cai putere, combinat cu un sistem de tracțiune integrală.
Un propulsor cu benzină de 240 de cai putere și o cilindree de 2.0 litri completează gama noului model de intrare în familia Range Rover.
Producătorul susține că motorizarea de 150 CP emite sub 135 grame CO2 pe kilometru, o performanță imposibil de atins cu numai câțiva ani în urmă de un SUV chiar și talia acestui Evoque.
În ceea ce privește agregatul pe benzină denumit și Si4, acesta este echipat cu un sistem de gestiune pentru deschiderea valvelor, inecție directă și sistem turbo pentru o utilizare optimă a resurselor și performanțe dinamice superioare.
Versiunea Evoque Si4 este capabilă să sprinteze în 7,1 secunde de la 0 la 100 km/h.
Printre dotări se numără sistemul de asistare la parcare oferit premieră, sistemul de monitorizare a unghiului mort, faruri adaptive, sistem de supraveghere video, scaune, volan, și pabriz încălzit.