Nissan a reușit să umbrească reușitele unor nume grele din liga mașinilor rapide. Alături de GT-R, japonezii au stabilit câteva recorduri demne de toată lauda, iar pentru a continua în același ritm au fost aduse noi îmbunătățiri acestui vehicul de performanță. Schimbările operate la exterior pot fi numărate pe degete, însă, în ciuda acestui fapt, acestea reușesc să pună și mai bine în evidență trăsăturile mașinii.
Designerii s-au aplecat asupra componentelor care pot juca un rol important în aerodinamica mașinii, astfel că spoilerul față beneficiază de câteva retușuri în timp ce grila motor afișează un aspect mai dinamic.
Capota, ce prezintă un desen cu nervuri trasate ceva mai agresiv și două fante de aer în partea superioară, va masca o motorizare V6 de 3,5 litri optimizată pentru un plus de performanță.
GT-R Facelift aduce în partea posterioară un deflector cu forme mai proeminente care dispune acum și de o lampă stop. Grila de tip fagure este înlocuită cu trei lamele, fluidizarea curenților de aer fiind astfel mai precisă. Spoilerul posterior este redesenat, noul eleron reușind o apăsarea aerodinamică cu 10% mai bună decât la modelul actual.
Coeficientul aerodinamic scade de la 0,27 la 0,26, la fel ca și masa mașinii, care va cântări cu 12 kg mai puțin, adică fix 1.700 de kilograme.
Eșapamentul cromat cu două țevi rotunde pe fiecare parte este păstrat în meniu, în schimb Nissan livrează un nou set de jante din aliaj care vin să întregească imaginea de ansamblu a sportivului coupe.