Mazda introduce pe piața locală o nouă generație a vârfului său de gamă. Mazda6, cel mai recent model din gama de produse de nouă generaţie Mazda, a fost lansat oficial în Europa şi a ajuns deja în show-room-urile din România. Limuzina Mazda se remarcă printr-un consum foarte scăzut, de 3,9l/100 km în regim combinat şi prezintă sistemul i-ELOOP care utilizează în premieră în industria auto un capacitor pentru captarea energiei generate de frânare.
Încă de la lansare, noua generaţie Mazda6 va beneficia de 5 ani garanţie.
Noua Mazda6 reprezintă cea mai fidelă adaptare a limbajului de design Kodo. Modelul integrează grila specifică Mazda şi linii fluide care conturează caroseria şi scot în evidenţă caracteristicile Kodo, care simbolizează energia latentă. Cabina noii Mazda6 are un design asemănător unui coupe, montanţii A fiind mutaţi 10 cm mai în spate, un element care a lărgit unghiul de vizibilitate al şoferului.
Aspectul agresiv al modelul este completat de farurile care pot fi echipate opţional cu LED-uri şi de jantele din aliaj disponibile în variantele de 17 şi 19 inch.
La fel ca la exterior, cele două linii care definesc bordul inspiră mişcare şi viteză. Aşa cum obişnuieşte Mazda, comenzile sunt amplasate ergonomic pentru o operare cât mai uşoară. Materialele utilizate la interior sunt plăcute la atingere şi au finisaje premium, cum este cazul zonelor cu care se vine des în contact: volanul, mânerele portierelor şi maneta schimbătorului de viteze. Interiorul este spaţios şi confortabil mulţumită ampatamentului de 2.830 mm, care se numără printre cele mai mari din clasă.
Trenurile de rulare ale noii Mazda6 prezintă deja cunoscutele motorizări şi cutii de viteze SKYACTIV prezente pe CX-5 şi adaugă o nouă motorizare pe benzină, precum şi sistemul revoluţionar i-Eloop pentru stocarea şi utilizarea energie rezultate din frânare. Astfel, modelul beneficiază de două motoare pe benzină, de 2l cu injecţie directă disponibil în două derivate de putere, de 145 şi 165 de CP, şi de 2,5l benzină care livrează 192 CP, precum şi de un motor diesel de 2.2l în variantele de 150 şi 175 CP.
Noua Mazda6 este echipată standard cu sistemul Mazda i-stop care asigură o repornire rapidă a motorului pentru autovehiculul oprit în trafic.
Şasiul şi structura caroseriei poartă, de asemenea, emblema SKYACTIV, crescând răspunsul maşinii în timpul accelerării, al frânării şi în viraje. Suspensiile sunt mai uşoare şi au o eficienţă crescută, asigurând agilitate şi stabilitate pe orice viteză. Noua Mazda6 este, totodată, unul dintre cele mai aerodinamice modele din segment. Structura caroseriei are o nouă arhitectură, fiind mai uşoară şi înglobând mai mult oţel cu limită înaltă de elasticitate şi rezistenţă la rupere.
Mulţumită reducerilor de masă pentru toate componentele, noua Mazda6 are o masă minimă de 1.300 de kg, în funcţie de echipări.