Opel şi-a construit mare parte din faima sa pe modele din clasa mică. Din 1982, ştafeta a fost preluată de Corsa, model predestinat succesului. Astăzi vehiculul mini este unul dintre cele mai iubite automobile. Dovada o reprezintă şi cifra de vânzări.
Anul trecut a fost al treilea cel mai bine vândut model al anului în Germania, iar o contribuţie deloc neglijabilă a avut-o şi versiunea GSi.
Este practic o sportivă, din categoria „uşoară”, caracterizată prin raport performanţe-consum foarte bun. Corsa GSi foloseşte o genă de la OPC, fără însă a intra prea tare pe acest domeniu al sportivelor de elită, dar care prin prestaţii se apropie foarte mult de valorile unui model tunat.
Motorul oferă 150 CP (faţă de 192 CP la versiunea Corsa OPC) şi un cuplu de 210 Nm. Unitatea turbo pe benzină de 1.6L este capabilă să realizeze un demaraj cu pornire de pe loc în 8,1 secunde până la 100 km pe oră, în timp ce viteza maximă este de 210 km/h.
Sportiva de clasă mică nu este nicidecum oponentul puternicului Corsa OPC, ci doar un derivat „ceva mai diluat” chiar şi la capitolul body-kit, unde dotările joacă un rol esenţial.
Exteriorul vopsit în roșu este completat de jante din aliaj de 17 inch, spoilere modificate aerodinamic, ţevi de eşapament cromate.
La interior se remarcă prezența volanului şi scaunelor sportive din piele de culoare roşie, centuri de siguranţă de aceeaşi nuanţă şi pedalier din aluminiu.