Hyundai pune preț pe clasa mică. Juniorul i10 dispune de un aspect împrospătat și o serie de noi echipamente care îl ajută să țină mai ușor piept concurenților din segment. Citadina vine cu o serie de retușuri mai pregnante la partea frontală.
Sursa de inspirație va fi noul ix35, câteva din elementele acestui crossover fiind reinterpretate pe micul model. Astfel, i10 Facelift își va adapta într-o oarecare măsură linia exterioară la cea mai recentă temă stilistică pe care Hyundai o numește sculptura fluidică.
Blocurile optice și grila vor prezenta similarități cu cele ale crossoverului ix35, în timp ce interiorul va plusa printr-o creștere calitativă.
Pe lângă modificările aplicate la exterior și interior, i10 Facelift beneficiază pentru prima oară de motoare Euro 5.
i10 poate asigura acum un consum mediu de 4,7 litri/100 km, emisiile fiind de 119 g/CO2 pe kilometru, însă în urma optimizărilor cifrele vor suferi ușoare schimbări.
Hyundai a lansat totodată și un nou propulsor cu o cilindree de 1.0 litru, care emite doar 99 g de CO2/km. Unitatea, derivată din motorul de 1.2 litri, dispune de patru cilindri și un sistem de deschidere variabilă a valvelor.