Land Rover se aliniază la tendințele verzi din industria auto, plănuind o intrare triumfală în familia hibridelor. Înainte ca englezii să marcheze acest moment zero al apartenenței sale la clasa de modele ecologice, va fi înfățișat un vehicul de studiu denumit Range_e, ce anunță de fapt inițierea procesului de dezvoltare a unei versiuni cu motorizare benzină-electric.
Așa cum este și normal, prototipul va fi urmat de un model de serie.
Bazat pe structura vârfului de gamă Range Rover Sport, conceptul hibrid nu prezintă inovații sau soluții tehnice deosebite, în schimb aduce propria viziune asupra mașinii hibride.
Versiunea de serie va propune un sistem hibrid cu o arhitectură tradițională, unde sarcina propulsiei poate reveni ambelor motoare. O cutie automată cu 8 trepte va ajuta la minimizarea efortului mecanic prin schimbarea mai rapidă și lină a treptelor de viteză cu efecte directe asupra consumului de carburant.
Ulterior va fi dezvoltată și o versiune plug-in, cu un grup propulsor format dintr-o unitate pe benzină și un motor electric alimentat cu energie de la o priză obișnuită.
Aceasta va utiliza propulsia în modul electric pe o distanță de cel puțin 30 de kilometri, lansarea pe piață urmând să aibă loc în anul 2015.
Masa sistemului hibrid va contribui creșterea masei cu peste 100 de kilograme, inginerii Land Rover încercând diverse soluții pentru a ține sub control greutatea suplimentară a mașinii generată de bateriile și dispozitivele de gestiune electronică.