Mercedes se înconjoară de câteva creații care au tins mereu spre perfecțiune. Elegante, rapide, rafinate, puternice acestea sunt câteva din elementele care caracterizează sportivul CL 63 AMG, destinat lupte cu agresivul BMW M6 Coupe. Timpul și-a lăsat amprenta chiar și asupra acestor bijuterii premium, motiv pentru care restilizarea a sosit la timpul potrivit.
Pentru că au trecut deja trei ani de când a doua generație și-a început cariera, Mercedes a pregătit versiunile îmbunătățite. Programul modificărilor include o serie optimizări la motoare, apariția unor materiale noi la interior și implementarea de elemente specifice la exterior.
Dispune de un motor V8 de 5,5 litri ce produce 544 CP. Dacă datele problemei nu îl mulțumesc pe client, el poate opta pentru un pachet denumit AMG Performance care crește puterea propulsorului la 571 CP.
În primul caz demarajul de la 0-100 km/h se efectuează în 4,5 secunde, iar viteza maximă este de 250 kilometri pe oră. Pentru pachetul de performanță accelerația până la 100 km/h are loc în 4,4 secunde în schimb viteza de top crește la 300 kilometri pe oră. În noianul de tehnologii își face loc sistemul de pornire /oprire al motorului care servește la economisirea carburantului în regim urban. Este prima dată când un model dezvoltat de AMG beneficiază de un dispozitiv de acest tip.
Consumul mediu este 10.5 litri/100 km, cu 0,4 litri mai mic decât la vechiul model ce era echipat cu un V8 aspirat natural de 525 CP.
CL 63 AMG este echipat cu jante din aliaj de 19 inch, și anvelope cu talon îngust măsurile 255/40 față și 275/40 pe spate.
La partea de transmisie vorbim deja de același tip de cutie, una cu şapte trepte denumită AMG Speedshift MCT 7. Aceasta dispune de trei moduri: "Manual" ("M"), "Sport" ("S") şi "Eficienţa controlată" ("E"). Aceasta din urmă este proiectată pentru a reduce consumul de combustibil, prin schimbarea mai lină a treptelor, iar în oraș devine activă funcția start/stop.
Versiunea restilizată dispune în premieră de controlul stabilităţii cu funcția de vectorizare în viraje, o tehnologie de pe vârful de gamă S-Klasse AMG, și tot de pe limuzina sportivă au preluat sistemul de vizualizare pe timp de noapte al pietonilor (Night View Assist Plus), un dispozitiv care avertizează şoferul când detectează că sunteţi obosit (Atention Assist) au de afişare "Splitview" care serveşte la vizionarea simultană a unor conţinute diferite pe acelaşi ecran din consolă de către şofer şi pasagerul din faţă.