Ford are cu ce să atragă clienții aflați în căutarea unei mașini spațioase de familie. Prima și cea mai firească mișcare este alegerea unui monovolum. Galaxy și S-MAX, modele care astăzi se bucură de câteva binevenite îmbunătățiri sunt alegerile potrivite pentru călătorii relaxante pe distanțe lungi. Evoluate și mult mai bine echipate, monovolumele americanilor reprezintă alternative demne de luat în seamă sub toate aspectele.
Versiunea restilizată scoate la iveală un pachet de îmbunătăţiri ce rafinează atât designul, cât şi tehnica. Modificările operate de Ford sunt cele clasice, partea frontală fiind retușată cu mai multă profunzime.
Linia retuşată a blocurilor optice, noua grilă motor inspirată de la Focus şi conturul mai dinamic al spoilerului sunt principalele schimbări aduce pe S-MAX Facelift. La acestea se adaugă şi perechea de lumini LED cu utilizare pe timp de zi. Designerii nu au scăpat din vedere spatele maşinii, care păstrează tema sportivă a secţiunii faţă, impresie redată mai ales de redesenarea stopurilor.
Interiorul va surprinde prin mici modificări la nivel calitativ şi vizual, datorită în special noilor materiale ce ornează habitaclul.
Trei repere îmbunătățite care caracterizează versiunile restilizate sunt designul, confortul și siguranța. Pe monovolumele cosmetizate debutează o paletă de tehnologii mai mult decât practice, sistemul pentru monitorizarea unghiului mort şi pilotul automat cu funcţie de pre-programare a vitezei maxime fiind o parte dintre acestea.
Modificări se observă și la propulsie, specialiștii Ford reușind să reducă nivelul emisiilor de dioxid de carbon dar şi consumul, fără ca performanţele dinamice să aibă de suferit motoarelor. Gama include trei unități turbodiesel de 2.0 litri, recalibrate pe partea de injecție, ce oferă 115, 140, 163 de cai putere și 2.2 litri de 175 cai putere.
S-MAX şi Galaxy Facelift aduce şi o motorizare nouă, o unitate turbo pe injecţie directă pe benzină EcoBoost SCTI. Cu o cilindree de 2.0 litri și 203 cai putere, unitatea asigură o accelerație de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde și o viteză maximă de 221 km/h.
Consumul mediu declarat de producător este de 8,1 litri la 100 km parcurși. Motorul dezvoltă un cuplu maxim de 300 Nm și este combinat cu o transmisie cu dublu ambreiaj PowerShift cu 6 trepte, tehnologie disponibilă doar opţional pentru motoarele diesel de 140 CP şi 163 CP.