Porsche își va extinde gradual portofoliul, numărul sportivelor din ofertă urmând să acopere sectoarele unde este descoperit. Succesul comercial al lui Ferrari 458 Italia, dar și apariția lui Mc Laren MP4-12C, îi motivează pe germani să se gândească foarte serios la un model similar ce va avea motor central, elemente din fibră de carbon și aluminiu.
Inginerii Porsche au făcut deja primii pași în ceea ce privește dezvoltarea noului supercar, însă vorbim doar de progrese făcute asupra conceptului din care își va trage seva modelul de serie.
“Dorim să extindem gama actuală”, susține Mathias Muller, șeful Porsche. “Ne gândim deja să construim încă un model cu motor central. Intenția noastră este să-l poziționăm între 911 și 918 Spyder”, afirmă Mueller.
Partea de design este prima care se definitivează la acest proiect important, însă există numeroase detalii care trebuie puse la punct. Cert este că etapa premergătoare, cea a schițelor în creion, a fost depășită. La fel de cert este și faptul că Porsche nu s-a decis dacă îl va aduce sau nu pe liniile de fabricație.
În cazul unui vot pozitiv pentru demararea producției de serie, noul supercar cu motor central nu va intra sub incidența limitării vânzărilor la un anumit volum, precum în cazul lui 918 Spyder, ci va evolua după cererea pieței.
Modelul este conceput ca o sportivă de două locuri, cu o caroserie ușoară și o motorizare de aproximativ 600 de cai putere.
Specialiștii companiei estimează că viitorul automobil va putea atrage anual 2.500 – 3000 de comenzi, adică exact jumătate din totalul realizat de întreaga familie Porsche 911.