Honda oferă de ceva timp pe piața europeană un model de oraș cu motorizare benzină-electric. Jazz Hybrid pare candidatul ideal în căutarea unei mașini mici, de oraș, economice și versatile. Acesta utilizează același tren de rulare ca și Insight, sub capotă fiind prezentă o unitate pe benzină i-VTEC, cu o cilindree de 1,3 litri și o putere maximă de 88 CP.
Propulsorul pe injecție este cuplat la o cutie cu variație continuă CVT, avantajele utilizării unei astfel de transmisii automate fiind un consum mai mic de carburant, mai mult confort la condus și un cuplu cu pierderi minime.
Motorul electric, ce produce doar 14 CP și un cuplu maxim de 78 Nm la 1.000 rpm, poate susține 100% propulsia în modul electric doar pe distanțe scurte, la fel ca și la noul CR-Z.
Performanțele mașinii în materie de consum sună foarte bine, doar 4,5 litri/100 km este media promisă de Honda pentru modelul subcompact ale cărui emisii sunt de 104 g/km.
Interesant este că, deși este vorba de un derivat cu o componentă ecologică designerii Honda au avut misiunea de a retușa exteriorul mașinii, suficient cât să se diferențieze de modelul obișnuit Jazz.
Jazz Hybrid vine cu bara de protecţie, grila radiatorului, faruri, montanți şi hayon cu un design diferit. La interior, modificări a primit și instrumentarul de bord.
Pentru prima dată la un model Jazz, clienții pot opta pentru tapiţerie din piele pentru scaune.