BMW a bifat una din premierele mondiale la Salonul Auto de la Los Angeles. Mașina de studiu i3 Concept Coupé, prezintă o versiune extrem de agilă a conceptului pentru călătorii sustenabile în clasa premium, fără niciun fel de emisii. Studiul vine în paralel cu procesul continuu de dezvoltare pentru ca primul model integral electric din istoria subbrandului BMW i să fie gata pentru producţia de serie.
Revoluţionar, cu linii clare şi deschis, designul prezentat de BMW i3 Concept Coupé reprezintă o formă de pionierat a mobilităţii urbane prin care conştientizarea dezvoltării durabile devine o parte intrinsecă a profilului premium. Impactul vizual al caroseriei din fibră de carbon se datorează în principal liniei cursive a acoperişului coupé şi interpretării noi a designului "stream flow" .
În interior, sentimentul de spaţiu specific mărcii BMW i este combinat cu ambianţa exclusivistă de lounge a celor două locuri individuale din spate.
Mai mult, BMW i3 Concept Coupé îşi asumă şi titlul de primul automobil electric din lume integrat complet în reţea. Datorită includerii funcţiilor inovatoare BMW ConnectedDrive - concepute de BMW i pentru utilizare la maşini de serie, operarea sistemului de navigaţie, precum şi transferul de informaţii între automobil, lumea exterioară şi terminalul smartphone al conducătorului.
BMW i3 Concept Coupé pune accent pe evidenţierea performanţelor dinamice care pot fi realizate de versiunea 100% electrică a tehnologiei BMW eDrive. Asemenea BMW i3 Concept, Coupé este propulsat de un electromotor dezvoltat de BMW Group, care oferă o putere maximă de 170 CP şi atinge un cuplu maxim de 250 Nm - puterea furnizată este transferată instantaneu spre puntea spate prin transmisia cu un singur raport.
Electromotorul este alimentat cu energie de la acumulatorul litiu-ion aflat sub podea.
Celula pasagerilor reprezintă centrul modulului Life, care este realizat din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP). BMW i urcă pe noi culmi ale ingineriei auto prin utilizarea vastă a acestui material high-tech. Pentru că este deopotrivă extrem de uşor şi rezistent, CFRP oferă oportunităţi formidabile pentru design - astfel, este ideal pentru transferarea limbajului de design BMW i într-o mare varietate de variante.
La BMW i3 Concept Coupé, sistemul de transmisie, şasiul şi sistemul de stocare a energiei, împreună cu funcţiile structurale şi de impact, sunt încorporate în modulul Drive, realizat în mare parte din aluminiu.
Cu o lungime de 3.964 milimetri, o lăţime de 1.768 mm şi o înălţime de 1.555 mm, BMW i3 Concept Coupé atrage atenţia prin proporţiile extrem de individuale. În comparaţie cu BMW i3 Concept, noul studiu are un aspect mai lat şi mai prelung, prin care îşi evidenţiază natura agilă. Pe de altă parte, ampatamentul este neschimbat faţă de cel al conceptului standard BMW i3: 2.570 milimetri.