Citroen a câștigat aproape 300.000 de noi clienți prin relansarea gamei premium DS. Succesul imens înregistrat de DS3 – ale cărui vânzări au ajuns la aproape 200.000 de unități anual, i-au încurajat pe francezi să pluseze cu noi generații. După ce a lansat cu succes DS4 și DS5, producătorul din Hexagon țintește spre clasa medie, unde plănuiește să aducă în următorii ani un sedan premium ce ar putea fi denumit DS6.
Unii oficiali ai companiei au admis că se are în vedere extinderea gamei DS cu cel puțin unu-două automobile.
Ambele sunt menite să atragă clienții modelelor scumpe germane.
Viitorul model Citroen va avea ca țintă limuzinele premium Audi A6 și BMW Seria 5.
Raportat la rivalii săi, DS6 va avea ca principale arme designul inovativ, prețul și tehnologia hibridă diesel. Sub aspect estetic, liniile lui DS6 se vor inspira într-o bună măsură din conceptele lansate anterior de marca franceză.
”Va avea dimensiuni mai mici decât conceptul Metropolis, dar fără îndoială va fi o mașină extraordinară”, conchide directorul general Citroen.
Anul 2013 este un realist pentru debutul viitorului DS6, care ar putea fi livrat doar în versiune sedan.