Toyota va plusa energic în viitorul apropiat cu noi modele hibride. Gama de modele verzi a crescut constant, iar unul din cele mai economice vehicule cu propulsie duală este Auris HSD. Acesta vine cu o motorizare benzină-electric de 136 de cai putere și cu cel mai bun consum pentru un model de clasă compactă dacă l-am compara cu un automobil cu motorizare convențională tot pe benzină.
Trenul de rulare hibrid asigură performanțe acceptabile, demaraj 0-100 km/h în 11,4 secunde și o vitează maximă de 180 km/h.
Consumul mediu declarat de Toyota este de 3,9 litri/100 km. Unitatea benzină-electric este cuplată la o cutie automată cu variație continuă care livrează întreaga putere a motorului pe puntea față.
Comparativ cu modelul obişnuit, Auris HSD beneficiază de numeroase modificări aerodinamice aplicate în dreptul spoilerelor, grilei, în timp ce garda la sol este coborâtă cu câţiva milimetri. Podeaua va fi mai plată pentru fluidizarea curenţilor de aer, iar bara de protecţie spate va primi un difuzor care va permite în final obţinerea unui coeficient aerodinamic superior de 0,28, unul din cele mai bune în clasa compactă.
Ca dotări standard, hibridul japonez excelează la capitolul siguranță, acesta fiind echipat cu airbaguri frontale, laterale, de tip cortină şi pentru genunchii şoferului. Lista echipamentelor este întregită de sistemele active de securitate precum sistemul de control al stabilităţii, de control electronic al tracţiunii plus pachetul ABS+ EBD+BA. De asemenea, Toyota oferă tot în standard și sistemul de asistenţă la pornirea în rampă.
Exteriorul beneficiază de o paletă cromatică formată din 6 culori, iar la interior sunt disponibile tapițerie din material textil, un sistem de aer condiţionat, geamuri electrice faţă şi spate, radio CD cu MP3 şi şase boxe.
Hibridul Auris este dotat și cu un volan multifuncțional cu comenzi pentru climatizare, iar sistemul audio va asigura mai mult confort pentru șofer la acționarea funcțiilor dorite.