Nissan a dat mari bătăi de cap unor constructori precum Porsche sau Corvette, după lansarea celui de-al doilea model sportiv. Apariția lui GT-R a scuturat serios reputația numeroaselor modele faimoase, după ce acesta a bătut recordul pe un tur de circuit la Nurburgring. Sportiva de top a japonezilor are și o versiune de top, mai rapidă și mai agresivă.
Denumită Track Pack aceasta a fost creată pentru a atinge un nou nivel de performanță.
Exteriorul este identic versiunii restilizate GT-R, însă este îmbunătățit la nivel aerodinamic. Elementele care îl diferențiază de modelul normal sunt bara de protecție față, difuzorul spate, pragurile laterale.
Interiorul se remarcă printr-o gamă de materiale de o calitate deosebită, disponibile în mai multe culori. Inserturile din carbon și pielea furnizată de specialiștii germani de la Seton Leather care acoperă scaunele sunt principalele noutăți din cabina ce poate găzdui doar două persoane.
Schimbări semnificative s-au adus la șasiu, motor și aerodinamică pentru ca GT-R să nu fie percepută ca o oarecare variantă sport.
Motorul noului GT-R Track Pack dezvoltă 560 de cai putere, cu 30 mai mult decât vechiul GT-R Egoist. Unitatea turbo pe benzină și-a păstrat cilindreea de 3,8 litri, cât și configurația V6. Cuplul motor maxim crește la peste 600 Nm, iar coeficientul aerodinamic este îmbunătățit cu o unitate.
Nissan afirmă că a reuşit să obţină şi o scădere a consumului şi emisiilor poluante.
Sistemul Launch Control a fost revizuit pentru a nu crea din nou probleme cutiei de viteze.