Range Rover traversează o perioadă înfloritoare. De când Evoque a fost lansat, marca britanică începe să facă volume consistente, iar popularitatea mărcii crește continuu. Fără îndoială că Evoque este vedeta segmentului SUV compact, fiind una din puținele alternative premium la Audi Q3 și BMW X1.
Inspirat din liniile conceptului LRX, modelul Evoque este comercializat peste tot în lume.
Evoque este cel mai mic model Range Rover vândut astăzi. Va fi disponibil cu trei şi cinci uşi. Acesta măsoară 4.35 m lungime şi 1,60 m înălţime, aproape la fel ca un Nissan Qashqai.
Beneficiază de trei motoare, unul pe benzină de 240 CP, şi două diesel de 150 CP si 190 CP. Toate au câte patru cilindri și injecţie directă, supraalimentare și un sistem automat de start-stop.
Transmisia poate fi manuală sau automată, cu excepţia versiunii de 150 CP, echipată standard cu o cutie manuală.
Toate versiunile Range Rover Evoque folosesc un sistem AWD cu cuplaj Haldex, cu excepția variantei de motorizare de 150 CP, disponibilă cu tracţiune faţă – o premieră pentru marca britanică. Acest model are un consum de 4,9 l/100 km.
Noul crossover poate fi prevăzut cu un sistem de suspensie adaptivă ce își poate modifica duritatea grație unui lichid vâscos aflat în suspensii.
Versiunile cu tracțiune 4x4 dispun de sistemul "Terrain Response", regăsit pe toate modelele Land Rover și Range Rover.
Există trei niveluri de echipare: "Dynamic" "Pure", "Prestige" .
Pentru a reduce masa mașinii, capota, acoperişul şi părţi ale suspensiei sunt realizate din aluminiu, structura tabloului de bord este fabricată din magneziu iar aripile față și hayonul sunt realizate din material plastic.