Toyota dorește să se numere printre favoriții familiștilor în ceea ce privește monovolumele. Pe un segment tot mai competitiv, japonezii aruncă în luptă Verso-S, un vehicul intersant sub toate aspectele. Este o propunere adresată unui univers în care Citroen C3 Picasso, Kia Venga și Opel Meriva caută să impresioneze un public avid de mașini spațioase.
Cu o lungime de numai 3,99 metri, noul Verso-S împletește modularitatea cu funcționalitatea, reușind să transporte în condiții de confort decente cinci persoane adulte. Ampatamentul de 2,55 metri, împreună cu consolele scurte, au permis optimizarea spațiului pentru pasagerii față și creșterea confortului pentru cei din spate.
Interiorul conceput inteligent a permis alocarea unui spațiu generos pentru bagaje, care standard oferă 430 de litri.
Scaunele spate pot fi pliate pe podea și crea o suprafață plată cu o suprafață de încărcare mare. În plus, minivanul oferă mult spațiu pentru pasageri și bagaje. În acest fel, prin intermediul sistemului Easy Flat, volumul poate crește până la 1.388 de litri prin rabatarea scaunelor.
Verso-S este disponibil cu patru nivele de echipare. Minivanul respectă tradiția Toyota în ceea ce privește nivelul standard de siguranță, acesta remarcându-se prin dotările cu sisteme active și pasive.
Din fabrică, modelul japonez este echipat cu 7 airbaguri, inclusiv airbag pentru genunchii șoferului. Tot ca dotări standard vor fi oferite sistemul de control electronic al stabilităţii şi controlul tracţiunii.
Bazat pe platforma micului Yaris, acest al doilea MPV sub emblema Toyota vizează în special tinerii familiști.
Partea de propulsie este alcătuită din două motoare de mic litraj cu performanțe care vor atrage în special pe cei aflați în căutarea unui automobil cu o prestanță bună și la capitolul consum. Se poate alege între propulsorul pe benzină de 1.33 litri de 99 CP şi un diesel de 1.4 litri care dezvoltă 90 CP.
Echipat cu cutia manuală, motorul pe benzină are un consum mediu de 5,5 litri la 100 de kilometri şi emisii de 127 de grame de dioxid de carbon pe kilometru.
Dieselul este opțiunea cea mai viabilă în privința consumului, acesta oferind autonomie superioară. În medie sunt necesari 4,3 litri la 100 de kilometri, valoarea emisiilor fiind de 113 g/km.