Volkswagen își împrospătează portofoliul cu un model nou ale cărui celebritate și imagine le depăşesc cu mult pe cele ale concurenților săi. În cei 16 ani care au trecut de la lansarea sa, toți aflați sub amprenta primei generații, Sharan și-a dovedit utilitatea și caracterul practic pe fondul unui automobil creat în jurul familiei. Până acum, peste 700.000 de clienți din întreaga lume au devenit proprietarii unui VW Sharan.
Modelul devine tot mai popular printre clienții europeni, vânzările de anul trecut crescând cu 13,5%.
În mod tradițional, Volkswagen pune la dispoziție trei linii de dotări: Trendline, Comfortline și Highline. Monovolumul este disponibil cu două motorizări pe benzină și două turbodiesel și poate avea tracțiunea pe puntea față sau integrală cu tehnologia 4Motion.
Partea de transmisie este completată de o cutie manuală cu 6 trepte sau semi-automată DSG cu 7 trepte.
În echiparea de serie, toate modelele oferite pe noul Sharan dispun de sistemul start-stop și de recuperare a energiei cinetice. Farurile bi-xenon cu lumini pentru timp de zi, cu tehnologie LED, și șasiul adaptiv cu control electronic DCC demonstrează nivelul tehnologic atins de noua generație.
Volkswagen oferă 5 locuri sau 7 locuri.
Noul vehicul de familie poartă o amprentă personală, dacă ne referim la detaliile secțiunii frontale și ale profilului. Proporțiile generoase îi conferă o imagine puternică, iar suprafețele „curate” sugerează încredere. Pentru prima oară, Sharan apelează la uși glisante, o soluție mult mai comodă și practică pentru accesul pasagerilor din spate.
Volumul maxim pentru bagaje poate ajunge la peste 2.430 de litri când cele două rânduri de scaune sunt rabatate.
Pe piața locală, VW Sharan are un preț de pornire de 27.813 euro cu TVA.