Chevrolet și-a propus să atragă de partea sa și clienții europenei amatori de SUV-uri. Oferind un raport optim preț-calitate, Captiva s-a dovedit alegerea potrivită pentru cei care nu vor să plătească o avere pe modele premium similare. Cu numeroase elemente actualizate, perfecționat estetic și tehnic, singurul SUV al mărcii americane este pregătit să obțină pe mai departe rezultate la fel de bune cum a făcut în primii trei ani ai existenței sale.
Modelul este livrat cu patru motorizări și în două versiuni, cu 5 și 7 locuri.
Şasiul a fost adaptat pentru a spori dinamismul autovehiculului, pentru a îmbunătăţi performanţele la virare, caracteristicile antiruliu şi cele ale suspensiei. Captiva oferă un nivel optim de siguranţă prin intermediul sistemelor standard de control electronic al stabilităţii (ESC), control al tracţiunii (TCS) şi de asistare la frânare (BAS), precum şi al airbagurilor frontale, laterale şi de tip cortină.
Schimbări majore pot fi remarcate şi sub noua capotă a mașinii, cu nu mai puţin de patru motoare noi puternice, echipate standard cu o nouă gamă de transmisii manuale sau automate cu şase trepte de viteză.
Prin introducerea noului motor pe benzină V6, cu o cilindree de 3 litri şi o putere de 258 CP, prevăzut cu sistem de injecţie directă şi sincronizare variabilă a supapelor, noul Captiva va fi unul dintre cele mai puternice SUV-uri compacte de pe piaţă, iar noile unităţi diesel de 2,2 litri, prevăzute cu turbocompresor şi sistem de injecţie common rail, vor dezvolta o putere de 163 sau 184 CP.
Unitatea pe benzină de 2,4 litri, cu doi arbori cu came în chiulasă şi sincronizare variabilă a supapelor, completează noua gamă de motoare, dezvoltând o putere nominală de 171 CP.
Designul este modelat în ton cu noile tendințe estetice observate la Chevrolet, însă există și elemente distincte, care îi conferă un stil dinamic și practic.
Modelul şi-a atras numeroşi fani prin designul său exterior încă de la lansarea sa în 2006, iar versiunea restilizată aduce o îmbunătăţire a acestuia.
Captiva este echipat cu sistemul de asistare la pornirea în rampă, care previne alunecarea în spate a autovehiculului la pornirea în rampă şi o frână de parcare electrică, care asigură un spaţiu suplimentar pentru depozitarea mai multor articole în consola centrală. Modelul poate fi comandat cu un sistem de navigaţie cu ecran tactil şi cameră video pentru mers înapoi în vederea asistării la parcare.