Opel pătrunde din acest an pe un nou segment. Noul Mokka aduce marca germană în rivalitate directă cu modele de succes precum Skoda Yeti. În ciuda lungimii sale de 4,28 metri, modelul Mokka poate transporta fără dificultăţi cinci persoane în scaune cu o poziţie mai ridicată.
Mokka este cel mai compact SUV german și respectă promisiunea Opel de a combina designul atrăgător cu tehnologiile inovatoare şi funcţiile destinate clasei premium, făcându-le accesibile unei categorii mai mari de clienți.
Cele trei motoare eficiente, inclusiv motorul pe benzină de 1,6 litri (115 cp) şi versiunile Turbo de 1,4 l (140 cp) şi unitatea 1.7 CDTI (130 cp) asigură o experienţă dinamică de conducere. Siguranţa este sporită prin intermediul noilor tehnologii revoluționare disponibile acum în segmentul B al autovehiculelor SUV, precum sistemele de asistenţă pentru şofer, bazate pe camera video frontală Opel Eye, camera video pentru marșarier, suportul unic pentru biciclete FlexFix şi scaunele certificate de AGR.
Dinamica de conducere a fost adaptată la stilul de viaţă urban, incluzând avantajele posibilității de deplasare pe teren accidentat. De aceea, în afară de tracţiunea pe puntea faţă, modelul Mokka poate fi echipat cu tracţiune integrală, pentru forță de tracţiune şi manevrabilitate sporite.
Tehnologia tracțiunii integrale este eficientă, inteligentă şi accesibilă, permiţând modelului Mokka să se transforme dintr-un SUV robust de oraș într-un autovehicul de teren performant.
În condiţii de aderenţă sporită, precum drumurile asfaltate, modelul Mokka utilizează modul cu tracţiune pe puntea faţă, distribuind cuplul doar către roţile din faţă. Acest lucru asigură reducerea consumului de carburant. Însă, pentru a îmbunătăţi experienţa de conducere şi manevrabilitatea, distribuția cuplului este schimbată fără întreruperi dinspre puntea faţă către puntea spate, în funcţie de aderență sau situaţiile de conducere.
Pe suprafeţe foarte alunecoase, distribuţia cuplului între puntea faţă și puntea spate este în raport de până la 50-50. În general, şoferul este ajutat de un sistem care se adaptează automat la condiţiile de drum predominante. Întregul sistem de tracțiune integrală cântăreşte doar 65 de kilograme, astfel încât să poată fi redus consumul de carburant.
Echipamentele standard care îmbunătățesc experienţa conducerii pentru toate versiunile modelului Mokka includ Controlul electronic al stabilității (ESC), Controlul tracţiunii (TC), precum şi sistemul de asistenţă la pornirea în rampă (HSA) şi sistemul de control la deplasarea în pantă (HDC) – care sporesc siguranţa şi nivelul de confort în timpul deplasării în rampă sau în pantă.