Nissan dă viață unui proiect interesant, care la început părea un simplu exerciţiu de imagine. Povestea Juke-R a început în Dubai în ianuarie 2012 când a fost prezentat ca un concept. “Copilul rebel” Nissan a devenit rapid o legendă, chiar dacă nu a fost niciodată gândit pentru producția de serie.
Cu o structură de GT-R modificată, plasată sub o caroserie Juke, modelul R era impresionant. Devenind o senzaţie pe YouTube, fanii Juke-R au crescut exponențial – mai mult de 5.000.000 de vizionari ale clipurilor cu Juke-R au fost înregistrate până în prezent.
Așa a început povestea modelului de producție de serie. Darren Cox, Brand Director la Nissan, explica: “Oamenii s-au îndrăgostit Juke-R în Dubai – primeam oferte pentru modelul concept pe stradă! Nu puteam să dezamăgim asemenea fani dedicați, așa că, având trei oferte serioase pe masă, am hotărât să construim o serie limitată Juke-R”.
Munca de dezvoltare a transformat apoi conceptul într-un model care putea fi produs și vândut. Construit de liderul auto-moto RML, cu îndrumarea Centrului Tehnic European Nissan (NTC-E), Juke-R foloseşte trenul de rulare și suspensia supermașinilor Nissan GT-R, alături de specificațiile FIA pentru sistemele de protecție.
Mulțumită expertizei de la Centrul Tehnic European Nissan (NTC-E), modelul de serie este chiar mai puternic decât conceptul, oferind 545 CP cu motorul cu două turbine de 3,8 litri. Performanța uluitoare este asigurată, modelul atingând 100 km/h în numai 3,0 secunde, viteza maximă ajungând la 275 km/h.
Juke-R are de asemenea un nou aspect, datorat implicării experților de la Nissan Design Europa, din Londra, Marea Britanie.
Noul și puternicul Juke-R este acum în drum spre primul său client, lăsând loc pentru producția exemplarului nr. 2.
Prețul final depinde de specificațiile dorite de fiecare cumpărător, însă prețul de pornire pentru Juke-R este de 500.000 Euro.