Peugeot își modernizează linia de design prin introducerea unui curent de design plin de rafinament. Lansarea noii game 508 simbolizează această trecere spre un stil mult mai convențional, mai aproape de imaginea pe care marca din Hexagon dorește să o afișeze în următorii ani. Vârful de gamă crește nu doar ca și rafinament ci și la nivel calitativ.
508 este urmașul demn al actualului 407 în segmentul clasei medii, și este disponibil în versiunile sedan și station wagon.
Noutățile principale nu sunt cele de natură estetică ci și tehnică, 508 fiind primul vârf de gamă la Peugeot care va beneficia de o motorizare hibridă.
Versiunea de serie vine cu elemente stilistice normale și dimensiuni identice prototipului din care derivă: lungime de 4.860 mm, lățime de 1.880 mm și un ampatament de 2.815 mm. Proporțiile sale permit francezilor de la Peugeot să facă o mișcare interesantă, dar anticipată de toată lumea, 508 urmând două modele odată, 407 și 607.
Partea de motorizare integrează doar unități ce respectă normele Euro 5.
Modelul de intrare în gamă este echipat cu agregat pe benzină 1.6 THP de 155 CP.
Peugeot oferă alte două propulsoare pe benzină ce vor genera peste 200 de cai putere. Amatorii de modele diesel pot alege între unitatea 1.6 HDI de 110 CP şi urcă la un 2.0 HDI de 140 CP.
Versiunea de vârf este echipată cu un diesel common-rail de 163 de cai putere.