Ford împrospătează oferta bogată de monovolume cu ultima evoluție a singurului MPV cu aură sportivă. S-MAX a beneficiat după restilizare de o serie de îmbunătățiri și elemente noi în fișa tehnică. Prețul de pornire pe piața locală este de 21.814 euro cu TVA.
Versiunea restilizată scoate la iveală un pachet de îmbunătăţiri ce rafinează atât designul, cât şi tehnica. Modificările operate de Ford sunt deja cele clasice, partea frontală fiind marele beneficiar al şedinţei de cosmetizare.
Linia retuşată a blocurilor optice, noua grilă motor inspirată de la Focus şi conturul mai dinamic al spoilerului sunt principalele schimbări aduse pe S-MAX Facelift. La acestea se adaugă şi perechea de lumini LED cu utilizare pe timp de zi.
Designerii nu au scăpat din vedere spatele maşinii, care păstrează tema sportivă a secţiunii faţă, impresie redată mai ales de redesenarea stopurilor.
Interiorul va surprinde prin mici modificări la nivel calitativ şi vizual. Câteva modificări notabile au fost făcute şi la propulsie.
În spiritul ecologist al ultimilor ani, inginerii s-au străduit să reducă nivelul emisiilor de dioxid de carbon dar şi consumul, fără însă a afecta performanţele motoarelor. Gama include trei unități turbodiesel de 2.0 litri, recalibrate pe parte de injecție, ce oferă 115, 140, 163 de cai putere.
Pe S-MAX Facelift îşi face debutul şi o motorizare turbo pe injecţie directă pe benzină denumită EcoBoost SCTI.
Cu o cilindree de 2.0 litri și 203 cai putere, unitatea asigură o accelerație de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde și o viteză maximă de 221 km/h.
Consumul mediu declarat de producător de 8,1 litri la 100 km parcurși. Motorul dezvoltă un cuplu maxim de 300 Nm și este combinat cu o transmisie cu dublu ambreiaj Poweshift. În gama benzinarelor se mai află o unitate de 145 de cai putere, livrată cu o cutie manuală cu 5 trepte