Chevrolet se gândește să impulsioneze vânzările de modele mici prin adoptarea versiunilor diesel. Deși se bucură de impact deloc neglijabil, actuala generație Spark va beneficia de un propulsor pe motorină, cu scopul de a atrage amatorii de vehicule economice. Vorbim de o premieră care deja se concretizează pe piața indiană.
Citadina dispune, pe lângă unitățile pe benzină actuale, și de o motorizare diesel, special concepută pentru clienții din India și piețele emergente din Asia.
Sub capota lui Spark diesel este o unitate cu trei cilindri ce dezvoltă în jur de 59 de cai putere. Pe versiunea diesel vor apărea inițialele TDCi, care definescexistența unui propulsor turbo cu sistem de injecție common-rail.
Cu o capacitate de 1.000 de centimetri cubi și un design compact, motorul poate asigura un consum mediu de 3,4 litri/100 km. Performanțele vor fi susținute de un cuplu maxim de 150 Nm, ce va garanta suficientă vigoare în reprizele de accelerație.
Unitatea diesel de 1,0 litru este construită din aluminiu.
Spark diesel este comercializat mai întâi în India, iar ulterior va fi destinat și altor țări unde cererea de mașini diesel este în creștere.
Europenii nu vor vedea modelul pe motorină, oficialii Chevrolet considerând că motorizările pe benzină de pe actualul Spark oferă performanțe comparabile unui motor diesel.