Bentley este considerată drept perla coroanei de o parte tot mai însemnată a elitei chineze, motiv pentru care prezența exclusivistei mărci începe să se facă simițită tot mai des pe drumurile publice. Popularitatea tot mai ridicată în rândul clienților cu dare de mână, este confirmată și de vânzările constructorul britanic ce au explodat după 2009.
Pentru a se revanșa, dar și a mulțumi, într-un mod la fel de elegant precum ar face-o un gentleman din părțile Albionului, Bentley întoarce gestul chinezilor cu două versiuni speciale dedicate modelelor Continental GT și Flying Spur.
De fapt, vorbim de două ediții omagiale ale căror denumiri includ și numele pieței de destinație. Numele complet al celor două serii unicat sunt Continental GT Design Series China și Continental Flying Spur Speed China.
Acestea se evidențiază prin nuanța unică a caroseriei și opțiunile prezente în lista dotărilor de serie. Atenția pentru detalii este una obsesivă, astfel că la interior nimic nu a fost lăsat la voia întâmplării. Pielea fină, de aceeași culoare ca și covorașele și centurile de siguranță, acoperă în întregime bordul și consola centrală fiind asortată unui material similiar dar într-o nuanță de alb perlat disponibilă pe uși și scaune. Pragurile și consola centrală afișează ornamente metalice ce vor aminti, pentru fiecare model în parte, numele ediției speciale (Design Series China și Speed China), așa cum o va face și eticheta amplasată la baza aripilor față.
Simetria la nivelul texturilor și precizia cusăturilor realizate manual dezvăluie plăcerea lucrului bine făcut de angajații uzinei din Crewe, Anglia, singura uzină unde se fabrică luxoasele exemplare Bentley.
Trei nuanțe sunt disponibile la interior, în timp ce pentru caroserie acestea pot regăsite doar în culorile cărămiziu și cafeniu.
Suportul tehnic și mecanic este identic versiunilor obișnuite, cu excepția lui Continental Flying Spur Speed echipat cu suspensii recalibrate pentru mai mult confort. Tot din motive de confort dar de această dată auditiv, a fost modificat designul țevilor de eșapament, numărul decibelilor fiind redus până la o valoare ce îi face insesizabili auzului.