Hyundai a efectuat schimbări în clasa mică. Juniorul i10 dispune de un aspect împrospătat și o serie de noi echipamente. Modelul restilizat este disponibil pe piața românească de la 9.610 euro cu TVA.
Citadina a primit o serie de retușuri mai pregnante la partea frontală, schimbări care îl fac pe i10 să devină mai matur.
Sursa de inspirație este noul ix35, câteva din elementele acestui crossover fiind reinterpretate pe micul model. Astfel, i10Facelift își va adapta într-o oarecare măsură linia exterioară la cea mai recentă temă stilistică pe care Hyundai o numește sculptura fluidică.
Blocurile optice și grila prezintă similarități cu cele ale crossoverului ix35, în timp ce interiorul plusează printr-o creștere calitativă.
Pe lângă modificările aplicate la exterior și interior, i10 Facelift beneficiază pentru prima oară de motoare Euro 5.
Pentru piața românească, oferta se limitează la noul agregat pe benzină de 1.1 litri, care dezvoltă 69 CP. Consumul și emisiile sunt reduse grație recalibrărilor de la nivelul blocului motor care vor avea ca efect direct sporirea performanțelor.
i10 poate asigura acum un consum mediu de 4,7 litri/100 km, emisiile fiind de 110 g/CO2 pe kilometru.
Propulsorul dezvoltă un cuplu maxim de 99 Nm la 4.500 rotații pe minut.