Opel își face simțită prezența în două noi țări. Marca germană aflată sub patronajul General Motors este acum disponibilă în Australia și Chile. Gama oferită inițial este formată din Corsa, Astra și Insignia.
Cu aceste modele, Opel concurează în cele trei segmente de piață care reprezintă aproximativ 80 la sută din vânzările de autoturisme din Australia.
Vânzările Opel vor fi gesitionate inițial de 17 dealeri, cu locaţii în fiecare capitală, din fiecare stat. Partenerii selectaţi includ unii dintre cei mai de succes şi reputaţi dealeri din Australia. Investițiile semnificative pe care aceştia le-au realizat în spaţiile Opel este o dovadă a potențialului pe care marca îl are Australia.
Opel a intrat recent şi pe piața în creștere din Chile.
Gama de modele disponibilă în ţara sud-americană constă în prezent în Corsa, Meriva, Astra și Insignia, oferite într-o gamă atractivă de stiluri de caroserie, motorizări și specificații.
Maşinile germane se bucură de o reputație excelentă în rândul clienților din Australia şi Chile. Cota lor de piață a crescut constant în ultimii ani în ambele țări, iar Opel folosește sloganul său, "Wir leben Autos", pentru a sublinia patrimoniul brandului german și tradiția ingineriei germane.
Vânzările în Israel au început cu succes anul trecut. Opel va continua să se extindă în China, Africa de Nord, Orientul Mijlociu, Rusia și Turcia.