Citroen a câștigat aproape 100.000 de noi clienți prin relansarea gamei premium DS. Succesul imens înregistrat de DS3 – ale cărui vânzări sunt duble față de estimările inițiale, i-au încurajat pe francezi să grăbească apariția altora creații. Ineditul DS4 este deja un succes, iar neconvenționalul DS5 și-a început cariera cu dreptul.
Noutățile nu se opresc aici după cum afirmă Jean-Marc Gales, directorul general Citroen. Oficialul admite că se plănuiește în viitorul apropiat extinderea gamei DS cu cel puțin unu-două automobile. Ambele sunt menite să atragă clienții modelelor scumpe germane.
”Vrem să atragem un segment de cumpărători care până astăzi nu s-au orientat spre marca Citroen. Analizăm în prezent posibilitatea lansării lui DS6, o mașină de clasă medie destinată în principal Chinei, unde cererea pentru astfel de automobile este foarte ridicată”, susține Gales.
Oficialul luxemburghez mai spune că noul model Citroen va avea ca țintă limuzinele premium Audi A6 și BMW Seria 5. Raportat la viitorii săi rivali, DS6 va avea ca principale arme designul inovativ, prețul și tehnologia hibridă diesel. Sub aspect estetic, liniile lui DS6 se vor inspira într-o bună măsură din conceptul GQ.
”Va avea dimensiuni mai mici decât conceptul Metropolis, dar fără îndoială va fi o mașină extraordinară”, conchide directorul general Citroen.
Anul 2013 este un realist pentru debutul viitorului DS6, care ar putea fi livrat doar în versiune sedan.