Volkswagen își împrospătează portofoliul cu un model nou a cărui celebritate și imagine o depășește cu mult pe cea a concurenților săi. În cei 15 ani care au trecut de la lansarea sa, toți aflați sub amprenta primei generații, Sharan și-a dovedit utilitatea și caracterul practic pe fondul unui automobil creat în jurul familiei.
Până acum peste 650.000 de clienți din întreaga lume au devenit proprietarii unui VW Sharan.
Modelul devine tot mai popular printre clienții europeni, vânzările din acest crescând cu aproape 20%.
În mod tradițional, Volkswagen pune la dispoziție trei linii de dotări: Trendline, Comfortline și Highline. Monovolumul este disponibil cu două motorizări pe benzină și două turbodiesel și poate avea tracțiunea pe puntea față sau integrală cu tehnologia 4Motion.
Partea de transmisie este completată de o cutie manuală cu 6 trepte sau semi-automată DSG cu 7 trepte.
În echiparea de serie, toate modelele oferite pe noul Sharan dispun de sistemul start-stop și de recuperare a energiei cinetice. Farurile bi-xenon cu lumini pentru timp de zi, cu tehnologie LED, și șasiul adaptiv cu control electronic DCC demonstrează nivelul tehnologic atins de noua generație.
Volkswagen oferă două variante, una cu 5 locuri și o alta cu 7 locuri.
Noul vehicul de familie poartă o amprentă personală, dacă ne referim la detaliile secțiunii frontale și profilului. Proporțiile generoase îi conferă o imagine puternică, iar suprafețele „curate” sugerează încredere. Pentru prima oară Sharan apelează la uși glisante, o soluție mult mai comodă și practică pentru accesul pasagerilor din spate.
Volumul maxim pentru bagaje poate ajunge la peste 2.430 de litri când cele două rânduri de scaune sunt rabatate.