Range Rover se aliniază la tendințele verzi din industria auto, plănuind o intrare triumfală în familia hibridelor. Potrivit unui oficial din departamentul de cercetare, versiunea de serie Sport va primi din 2013 o versiune benzină-electric. Aceasta va fi urmată de un model cu alimentare la priză Hybrid plug-in, care va fi disponibil din 2014.
Bazat pe structura vârfului de gamă Range Rover Sport, conceptul hibrid nu prezintă inovații sau soluții tehnice deosebite, în schimb aduce propria viziune asupra mașinii hibride.
Versiunea va propune un sistem hibrid cu o arhitectură tradițională, unde sarcina propulsiei poate reveni ambelor motoare. O cutie automată cu opt trepte va ajuta la minimizarea efortului mecanic prin schimbarea mai rapidă și lină a treptelor de viteză cu efecte directe asupra consumului de carburant.
Ulterior va fi dezvoltată și o versiune plug-in, cu un grup propulsor format dintr-o unitate pe benzină și un motor electric alimentat cu energie de la o priză obișnuită. Aceasta va putea funcționa în modul electric pe o distanță de cel puțin 30 de kilometri, lansarea pe piață urmând să aibă loc în anul 2015.
Masa sistemului hibrid va contribui la creșterea masei maşinii cu peste 100 de kilograme.
Inginerii Land Rover încearcă diverse soluții pentru a ține sub control greutatea suplimentară a mașinii generată de bateriile și dispozitivele de gestiune electronică. În același timp, se vor căuta soluții pentru a oferi viitorul hibrid Range Rover Sport la un preț competitiv în raport cu rivalii săi.